Našim zákazníkům nabízíme technickou podporu, kterou zajišťuje profesionální tým pracovníků, připravený vyhovět všem individuálním požadavkům na funkcionalitu programu a jednotlivých modulů.

E-mailová a telefonická podpora

Jedná se o výhradně technické potíže s funkčností programu, problémy při instalaci apod. Dotazy posílejte na adresu hotline@starlit.cz nebo telefonicky na čísle 487 524 931 . Požadavky vyřizujeme v době od 7:00 do 11:00 a od 11:30 do 15:30.

Individuální servisní služby

Jedná se zejména o individuální konzultační a servisní práce následujícího charakteru:

  • úpravy dat dle požadavků klienta
  • vysvětlení a opravy chyb (např. v rámci vyúčtování služeb, SIPO)
  • výrobu zakázkových modulů a pluginů (např. pro import odečtů)
  • tvorbu a úpravy individuálních sestav
  • převody dat do programu SSB2000

Osobní technické zásahy u klienta

Máte-li zájem, aby k vám přijel některý z našich servisních pracovníků a poskytl technickou podporu přímo v místě vaší firmy, můžete si po dohodě sjednat termín. Objednávky na individuální technické práce a osobní zásahy u klienta zasílejte na starlit@starlit.cz nebo telefonicky na číslech 487 863 757 a 487 863 758.

Využíváte-li technickou podporu pravidelně, je možné uzavřít smlouvu STARLIT Optimum o technické podpoře, která přináší řadu výhod.

STARLIT s.r.o., Česká Lípa, PSČ 47001, tel. 487 863 757-8 (obchod), 487 524 931 (hotline), hotline@starlit.cz