Dobrý den,
mám volně stojící nebytový prostor o 5 nájemnících. Doposud se vyúčtování dělalo v excelu, ale teď má být změna a mělo by jít vše programem.
Jednomu z pěti nájemců musím vyúčtování za teplo a teplou vodu vyúčtovat za období 1-9/2017 zvlášť a ostatním nájemcům normálně v ročním vyúčtování spolu s dalšími službami, ke kterým se pak přidá i první nájemce za obdébí 10-12/2017 teplo a teplá voda a ostatní služby normálně za 01-12/2017.
S fakturami si dokážu pohrát a navést tak jak potřebuji, ale při vyúčtování 1 nájemce za 01-09/2017 (út a tuv) mi vyjíždí i protokoly ostatních nájemců ze zálohami. Potřebuji, aby se tito nájemci v tomto vyúčtování vůbec neobjevovali.
A jak budu dělat vyúčtování pro všechny nájemce za 01-12/2017 tak tím, že faktury za út a tuv pro jednoho nájemce se již vyúčtovalo, tak aby se již u něho neukazovali zálohy za toto období, které již byly zahrnuty ve výčtování (tj. 01-09/2017), ale už u něj bude jen náklad a záloha na út a tuv za 10-12/2017. Ostatní služby by měl zálohy i náklady za celý rok.
Dá se toto nějak vyřešit?
Děkuji Blanka